Sunday, November 23, 2008

And That's the Way the Pumpkin Crumbles.

At least when it's a pumpkin cake.  Heh.

It kinda starts out looking like this:

And then moves on to this:

And finally this:
After something like, oh, THREE HOURS (no joke here, people - whew!), it turned into this:
I TOLD you he wanted a PUMPKIN CAKE.  Totally not joking on that, either.
And he LOVED it.  Even though the writing icing SUCKED (next time, I will just suffer through mixing and piping my OWN, thankyouverymuch) and the hole in the middle of my bundt pans is abnormally large (I had to use *2* pumpkin muffins to try and create that misshapen attempt at a stem)... I guess it turned out cute.  LOL
I must say, though, that any appearance flaws?  They were soooo forgotten once bites were taken. 
If you ever have a hankering for making pumpkin cake?  Add butterscotch pudding mix to the batter.  SO. DAMN. GOOD.
Now, after fifty MILLION years of cooking (I also decided that tonight was the night to make from-scratch Mushroom Chicken Alfredo... I think I'm legally insane), I am SO ready for a TIME OUT.
Too bad Ralph is literally falling asleep sitting up "watching" a WWE Pay-per-View on his computer.  Yeah.  I'm thinking I'm gonna veg in the tub ANYWAYS, damnit.  It's MY time.  LOL

2 Harmonizations:

Bea said...

OMG what an awesome cake!! That looks so yummy it's ridiculous! I am happy that Grey had an amazing birthday! Go mom & ur friends that helped pull it all together ~ you and GREY deserve it!

Larissa said...

Aww, thanks, Bea! The cake really DID turn out yummy, even if my decorating skills are a bit sub-par! =)